Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
| dc.contributor.author |
Ivanova, Elina
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58910
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována tradičním a novým nástrojům marketingové komunikace hokejového klubu RI Okna Berani Zlín a jejich účinnosti. V rámci teoretické části jsou vymezeny hlavní definice nástrojů marketingové komunikace ve sportovním odvětví, které jsou popsány na základě odborné literatury. Teoretickou část uzavírá metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část představuje organizaci RI Okna Berani Zlín, dále uvádí analýzu využívaných nástrojů marketingové komunikace a výsledky samotného výzkumu. Na základě těchto výsledků jsou pak navrženy doporučení pro zlepšení komunikace klubu. |
|
| dc.format |
80 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
Komunikační mix
|
cs |
| dc.subject |
komunikace
|
cs |
| dc.subject |
marketing
|
cs |
| dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
| dc.subject |
trendy
|
cs |
| dc.subject |
sport
|
cs |
| dc.subject |
hokej
|
cs |
| dc.subject |
Berani Zlín
|
cs |
| dc.subject |
Communication mix
|
en |
| dc.subject |
communication
|
en |
| dc.subject |
marketing
|
en |
| dc.subject |
social media
|
en |
| dc.subject |
trends
|
en |
| dc.subject |
sport
|
en |
| dc.subject |
hockey
|
en |
| dc.subject |
Berani Zlín
|
en |
| dc.title |
Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín |
|
| dc.title.alternative |
Use of Traditional and New Marketing Communication Tools by the Sports Club RI Okna Berani Zlín |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Chlebková, Jennifer |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is devoted to traditional and new marketing communication tools of the hockey club RI Okna Berani Zlín and their effectiveness. Within the theoretical part, the main definitions of marketing communication tools in the sports sector are defined and described on the basis of professional literature. The theoretical part concludes with the methodology of the thesis and research questions. The practical part introduces the organization of RI Okna Berani Zlín, presents the analysis of the used marketing communication tools and the results of the research itself. Based on these results, recommendations for improving the club's communication are then proposed. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71819
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account