Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Ivanova, Elina
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58910
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována tradičním a novým nástrojům marketingové komunikace hokejového klubu RI Okna Berani Zlín a jejich účinnosti. V rámci teoretické části jsou vymezeny hlavní definice nástrojů marketingové komunikace ve sportovním odvětví, které jsou popsány na základě odborné literatury. Teoretickou část uzavírá metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část představuje organizaci RI Okna Berani Zlín, dále uvádí analýzu využívaných nástrojů marketingové komunikace a výsledky samotného výzkumu. Na základě těchto výsledků jsou pak navrženy doporučení pro zlepšení komunikace klubu.
dc.format 80 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject trendy cs
dc.subject sport cs
dc.subject hokej cs
dc.subject Berani Zlín cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject communication en
dc.subject marketing en
dc.subject social media en
dc.subject trends en
dc.subject sport en
dc.subject hockey en
dc.subject Berani Zlín en
dc.title Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín
dc.title.alternative Use of Traditional and New Marketing Communication Tools by the Sports Club RI Okna Berani Zlín
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chlebková, Jennifer
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is devoted to traditional and new marketing communication tools of the hockey club RI Okna Berani Zlín and their effectiveness. Within the theoretical part, the main definitions of marketing communication tools in the sports sector are defined and described on the basis of professional literature. The theoretical part concludes with the methodology of the thesis and research questions. The practical part introduces the organization of RI Okna Berani Zlín, presents the analysis of the used marketing communication tools and the results of the research itself. Based on these results, recommendations for improving the club's communication are then proposed.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71819
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account