Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín
Autor: Ivanova, Elina
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Bakalářská práce je věnována tradičním a novým nástrojům marketingové komunikace hokejového klubu RI Okna Berani Zlín a jejich účinnosti. V rámci teoretické části jsou vymezeny hlavní definice nástrojů marketingové komunikace ve sportovním odvětví, které jsou popsány na základě odborné literatury. Teoretickou část uzavírá metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část představuje organizaci RI Okna Berani Zlín, dále uvádí analýzu využívaných nástrojů marketingové komunikace a výsledky samotného výzkumu. Na základě těchto výsledků jsou pak navrženy doporučení pro zlepšení komunikace klubu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58910
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet