Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Využití tradičních a nových nástrojů marketingové komunikace sportovním klubem RI Okna Berani Zlín |
| Autor: |
Ivanova, Elina
|
| Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je věnována tradičním a novým nástrojům marketingové komunikace hokejového klubu RI Okna Berani Zlín a jejich účinnosti. V rámci teoretické části jsou vymezeny hlavní definice nástrojů marketingové komunikace ve sportovním odvětví, které jsou popsány na základě odborné literatury. Teoretickou část uzavírá metodika práce a výzkumné otázky. Praktická část představuje organizaci RI Okna Berani Zlín, dále uvádí analýzu využívaných nástrojů marketingové komunikace a výsledky samotného výzkumu. Na základě těchto výsledků jsou pak navrženy doporučení pro zlepšení komunikace klubu. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58910
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet