Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z

Show full item record

No preview available
Title: Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z
Author: Janečková, Eliška
Advisor: Harantová, Lenka
Abstract: Bakalářská práce se zabývá vnímáním textilních certifikátů a jejich vlivem na image módních značek z pohledu generace Z. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu zjistit, jaký význam mladá generace těmto certifikátům přikládá, do jaké míry ovlivňují vnímání značek jako udržitelných a které certifikáty jsou jimi považovány za důvěryhodné. Teoretická část definuje pojmy jako módní průmysl, textilní certifikace, udržitelnost v módním průmyslu či budování módní značky. Součástí je také metodika práce, která stanovuje výzkumné otázky a zvolenou formu výzkumu. Praktická část navazuje analýzou deseti individuálních rozhovorů s participanty spadajícími do dané věkové skupiny. Na základě výzkumných zjištění jsou formulována doporučení pro optimalizaci marketingové komunikace módních značek využívajících textilní certifikáty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58912
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account