Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z |
| Author: |
Janečková, Eliška
|
| Advisor: |
Harantová, Lenka
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zabývá vnímáním textilních certifikátů a jejich vlivem na image módních značek z pohledu generace Z. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu zjistit, jaký význam mladá generace těmto certifikátům přikládá, do jaké míry ovlivňují vnímání značek jako udržitelných a které certifikáty jsou jimi považovány za důvěryhodné. Teoretická část definuje pojmy jako módní průmysl, textilní certifikace, udržitelnost v módním průmyslu či budování módní značky. Součástí je také metodika práce, která stanovuje výzkumné otázky a zvolenou formu výzkumu. Praktická část navazuje analýzou deseti individuálních rozhovorů s participanty spadajícími do dané věkové skupiny. Na základě výzkumných zjištění jsou formulována doporučení pro optimalizaci marketingové komunikace módních značek využívajících textilní certifikáty. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58912
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account