Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Janečková, Eliška
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58912
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá vnímáním textilních certifikátů a jejich vlivem na image módních značek z pohledu generace Z. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu zjistit, jaký význam mladá generace těmto certifikátům přikládá, do jaké míry ovlivňují vnímání značek jako udržitelných a které certifikáty jsou jimi považovány za důvěryhodné. Teoretická část definuje pojmy jako módní průmysl, textilní certifikace, udržitelnost v módním průmyslu či budování módní značky. Součástí je také metodika práce, která stanovuje výzkumné otázky a zvolenou formu výzkumu. Praktická část navazuje analýzou deseti individuálních rozhovorů s participanty spadajícími do dané věkové skupiny. Na základě výzkumných zjištění jsou formulována doporučení pro optimalizaci marketingové komunikace módních značek využívajících textilní certifikáty.
dc.format 80 s. (137 325 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject textilní certifikát cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject móda cs
dc.subject módní průmysl cs
dc.subject módní značka cs
dc.subject image značky cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject textile certificate en
dc.subject sustainability en
dc.subject fashion en
dc.subject fashion industry en
dc.subject fashion brand en
dc.subject brand image en
dc.subject brand building en
dc.subject generation Z en
dc.title Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z
dc.title.alternative The Impact of Textile Certificates on the Image of Fashion Brands Through the Eyes of Generation Z
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Alexová, Jitka
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the perception of textile certificates and their influence on the image of fashion brands from the perspective of Generation Z. The aim of the thesis is to find out, through qualitative research, what importance the young generation attaches to these certificates, to what extent they influence the perception of brands as sustainable and which certificates are considered trustworthy by them. The theoretical part defines terms such as fashion industry, textile certification, sustainability in the fashion industry or fashion brand building. It also includes the methodology of the thesis, which sets out the research goals and the chosen form of research. The practical part is followed by the analysis of ten individual interviews with participants falling into the given age group. Based on the research findings, recommendations are formulated for optimizing the marketing communication of fashion brands using textile certificates.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71821
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account