Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
| dc.contributor.author |
Janečková, Eliška
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:45Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58912
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vnímáním textilních certifikátů a jejich vlivem na image módních značek z pohledu generace Z. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu zjistit, jaký význam mladá generace těmto certifikátům přikládá, do jaké míry ovlivňují vnímání značek jako udržitelných a které certifikáty jsou jimi považovány za důvěryhodné. Teoretická část definuje pojmy jako módní průmysl, textilní certifikace, udržitelnost v módním průmyslu či budování módní značky. Součástí je také metodika práce, která stanovuje výzkumné otázky a zvolenou formu výzkumu. Praktická část navazuje analýzou deseti individuálních rozhovorů s participanty spadajícími do dané věkové skupiny. Na základě výzkumných zjištění jsou formulována doporučení pro optimalizaci marketingové komunikace módních značek využívajících textilní certifikáty. |
|
| dc.format |
80 s. (137 325 znaků) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
textilní certifikát
|
cs |
| dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
| dc.subject |
móda
|
cs |
| dc.subject |
módní průmysl
|
cs |
| dc.subject |
módní značka
|
cs |
| dc.subject |
image značky
|
cs |
| dc.subject |
budování značky
|
cs |
| dc.subject |
generace Z
|
cs |
| dc.subject |
textile certificate
|
en |
| dc.subject |
sustainability
|
en |
| dc.subject |
fashion
|
en |
| dc.subject |
fashion industry
|
en |
| dc.subject |
fashion brand
|
en |
| dc.subject |
brand image
|
en |
| dc.subject |
brand building
|
en |
| dc.subject |
generation Z
|
en |
| dc.title |
Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z |
|
| dc.title.alternative |
The Impact of Textile Certificates on the Image of Fashion Brands Through the Eyes of Generation Z |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Alexová, Jitka |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-20 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the perception of textile certificates and their influence on the image of fashion brands from the perspective of Generation Z. The aim of the thesis is to find out, through qualitative research, what importance the young generation attaches to these certificates, to what extent they influence the perception of brands as sustainable and which certificates are considered trustworthy by them. The theoretical part defines terms such as fashion industry, textile certification, sustainability in the fashion industry or fashion brand building. It also includes the methodology of the thesis, which sets out the research goals and the chosen form of research. The practical part is followed by the analysis of ten individual interviews with participants falling into the given age group. Based on the research findings, recommendations are formulated for optimizing the marketing communication of fashion brands using textile certificates. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71821
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account