Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vliv textilních certifikátů na image módních značek očima generace Z |
| Autor: |
Janečková, Eliška
|
| Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá vnímáním textilních certifikátů a jejich vlivem na image módních značek z pohledu generace Z. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního výzkumu zjistit, jaký význam mladá generace těmto certifikátům přikládá, do jaké míry ovlivňují vnímání značek jako udržitelných a které certifikáty jsou jimi považovány za důvěryhodné. Teoretická část definuje pojmy jako módní průmysl, textilní certifikace, udržitelnost v módním průmyslu či budování módní značky. Součástí je také metodika práce, která stanovuje výzkumné otázky a zvolenou formu výzkumu. Praktická část navazuje analýzou deseti individuálních rozhovorů s participanty spadajícími do dané věkové skupiny. Na základě výzkumných zjištění jsou formulována doporučení pro optimalizaci marketingové komunikace módních značek využívajících textilní certifikáty. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58912
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet