Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice |
| Author: |
Konečný, Dominik
|
| Advisor: |
Benyahya, Petra
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice. Cílem je zjistit, jak na tyto reklamy reagují různé skupiny spotřebitelů a jaké faktory jejich postoje ovlivňují. Teoretická část se věnuje pojmům souvisejícím s marketingem, generacemi a LGBTQIA+ komunitou. Praktická část využívá kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníku. Výsledkem jsou doporučení pro citlivé a efektivní zobrazování stejnopohlavních párů v reklamní komunikaci. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58914
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account