Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice

Show full item record

No preview available
Title: Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice
Author: Konečný, Dominik
Advisor: Benyahya, Petra
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice. Cílem je zjistit, jak na tyto reklamy reagují různé skupiny spotřebitelů a jaké faktory jejich postoje ovlivňují. Teoretická část se věnuje pojmům souvisejícím s marketingem, generacemi a LGBTQIA+ komunitou. Praktická část využívá kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníku. Výsledkem jsou doporučení pro citlivé a efektivní zobrazování stejnopohlavních párů v reklamní komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58914
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account