Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Benyahya, Petra
dc.contributor.author Konečný, Dominik
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58914
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice. Cílem je zjistit, jak na tyto reklamy reagují různé skupiny spotřebitelů a jaké faktory jejich postoje ovlivňují. Teoretická část se věnuje pojmům souvisejícím s marketingem, generacemi a LGBTQIA+ komunitou. Praktická část využívá kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníku. Výsledkem jsou doporučení pro citlivé a efektivní zobrazování stejnopohlavních párů v reklamní komunikaci.
dc.format 73 s.(105 745 znaků vč. mezer)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject LGBTQIA+ cs
dc.subject reklama cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject vnímání spotřebitelů cs
dc.subject generace cs
dc.subject Česká republika cs
dc.subject LGBTQIA+ en
dc.subject advertising en
dc.subject marketing communication en
dc.subject consumer perception en
dc.subject generations en
dc.subject Czech Republic en
dc.title Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice
dc.title.alternative Perception of Advertisements with Same-Sex Couples in the Czech Republic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the perception of advertisements featuring same-sex couples in the Czech Republic. The aim is to explore how different consumer groups respond to these ads and what factors influence their attitudes. The theoretical part covers concepts related to marketing, generational differences, and the LGBTQIA+ community. The practical part is based on quantitative research conducted through an online questionnaire. The thesis concludes with recommendations for the sensitive and effective portrayal of same-sex couples in advertising communication.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71823
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account