Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice
Autor: Konečný, Dominik
Vedoucí: Benyahya, Petra
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na vnímání reklam se stejnopohlavními páry v České republice. Cílem je zjistit, jak na tyto reklamy reagují různé skupiny spotřebitelů a jaké faktory jejich postoje ovlivňují. Teoretická část se věnuje pojmům souvisejícím s marketingem, generacemi a LGBTQIA+ komunitou. Praktická část využívá kvantitativní výzkum prostřednictvím online dotazníku. Výsledkem jsou doporučení pro citlivé a efektivní zobrazování stejnopohlavních párů v reklamní komunikaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58914
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet