Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel

Show full item record

No preview available
Title: Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel
Author: Kubíčková, Ema
Advisor: Šula, Tomáš
Abstract: Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Word of Mouth na jeden z výměnných programů pro vysokoškolské studenty. Cílem práce je zjistit velikost vlivu Word of Mouth marketingu při rozhodování studentů o prvotní účasti v programu Work&Travel. Síla vlivu je zkoumána kvalitativním výzkumem v podobě polostrukturovaných rozhovorů. Z výsledků, které jsou interpretovány v praktické části vyplývá, že Word of Mouth je důležitým pojmem pro rozhodování, ne však tím primárním. Na základě těchto výsledků jsou stanovena doporučení pro české agentury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58916
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account