Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel |
| Author: |
Kubíčková, Ema
|
| Advisor: |
Šula, Tomáš
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Word of Mouth na jeden z výměnných programů pro vysokoškolské studenty. Cílem práce je zjistit velikost vlivu Word of Mouth marketingu při rozhodování studentů o prvotní účasti v programu Work&Travel. Síla vlivu je zkoumána kvalitativním výzkumem v podobě polostrukturovaných rozhovorů. Z výsledků, které jsou interpretovány v praktické části vyplývá, že Word of Mouth je důležitým pojmem pro rozhodování, ne však tím primárním. Na základě těchto výsledků jsou stanovena doporučení pro české agentury. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58916
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account