Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Kubíčková, Ema
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:45Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58916
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Word of Mouth na jeden z výměnných programů pro vysokoškolské studenty. Cílem práce je zjistit velikost vlivu Word of Mouth marketingu při rozhodování studentů o prvotní účasti v programu Work&Travel. Síla vlivu je zkoumána kvalitativním výzkumem v podobě polostrukturovaných rozhovorů. Z výsledků, které jsou interpretovány v praktické části vyplývá, že Word of Mouth je důležitým pojmem pro rozhodování, ne však tím primárním. Na základě těchto výsledků jsou stanovena doporučení pro české agentury.
dc.format 55 s. (105 970 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject wom cs
dc.subject marketing cs
dc.subject důvěra cs
dc.subject výměnné programy cs
dc.subject work&travel cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject wom en
dc.subject marketing en
dc.subject trust en
dc.subject exchange programs en
dc.subject work&travel en
dc.subject tourism en
dc.title Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel
dc.title.alternative The Impact of Word of Mouth Marketing on Work and Travel Participation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Jermakov, Pavel
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis examines the impact of Word of Mouth on one of the exchange programs for university students. The aim of the thesis is to determine the magnitude of the influence of Word-of-Mouth marketing in students' decision to initially participate in a Work&Travel program. The strength of the influence is explored through qualitative research in the form of semi-structured interviews. The results, which are interpreted in the practical section, show that Word-of-Mouth is an important concept for decision making, but not the primary one. Based on these results, recommendations for Czech agencies are established.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71825
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account