Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv Word of Mouth marketingu na účast v programu Work and Travel
Autor: Kubíčková, Ema
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá vlivem Word of Mouth na jeden z výměnných programů pro vysokoškolské studenty. Cílem práce je zjistit velikost vlivu Word of Mouth marketingu při rozhodování studentů o prvotní účasti v programu Work&Travel. Síla vlivu je zkoumána kvalitativním výzkumem v podobě polostrukturovaných rozhovorů. Z výsledků, které jsou interpretovány v praktické části vyplývá, že Word of Mouth je důležitým pojmem pro rozhodování, ne však tím primárním. Na základě těchto výsledků jsou stanovena doporučení pro české agentury.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58916
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet