Budování love brandu na oděvním trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Budování love brandu na oděvním trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Marek, Tomáš
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58923
dc.description.abstract Práce se zabývá budováním love brandu na oděvním trhu. V teoretické části jsou definovány základní pojmy týkající se brandu, brandingu, emočního brandingu, love brandu a marketingové komunikace udržitelných značek. Zároveň je v teoretické části práce předložena metodika prováděných výzkumů, výzkumné otázky a cíl práce. Praktická část je tvořena představením projektu Humanoddity, vyhodnocením kvantitativního a kvalitativního výzkumu, zodpovězením výzkumných otázek a formulací doporučení.
dc.format 70 s. (94 098)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject brand cs
dc.subject branding cs
dc.subject autenticita cs
dc.subject love brand cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject brand en
dc.subject branding en
dc.subject authenticity en
dc.subject love brand en
dc.subject marketing communication en
dc.title Budování love brandu na oděvním trhu
dc.title.alternative Building a Love Brand in the Fashion Industry
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chlebková, Jennifer
dc.date.accepted 2025-05-20
dc.description.abstract-translated Thesis focuses on building a love brand in the fashion industry. The theoretical part defines the key concepts related to brand, branding, emotional branding, love brand and marketing communication of the sustainable brands. It also presents the research methodology, research questions and the objective of the thesis. The practical part consists of an introduction to the Humanoddity project, an evaluation of quantitative and qualitative research questions and the formulation of recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71832
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account