Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024 |
| Autor: |
Mlčochová, Adéla
|
| Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se bude zabývat komunikační strategií nástupové olympijské kolekce Českého týmu pro Letní olympijské hry, které se konaly roku 2024 v Paříži, na jejíž tvorbě se podílel oděvní návrhář Jan Černý a značka Alpine Pro. V teoretické části práce bude definován fashion marketing a jeho obecné nástroje a taktéž ty specifické. Dále strategii komunikace značek s designéry a vyjmenuje české nástupové kolekce minulých let,a Součástí teoretické části práce bude stanovena i metodika, která bude obsahovat cíle a účel práce, kritéria a výběr participantů a také metoda výzkumu společně s výzkumnými otázkami. V praktické části autorka provede analýzu komunikační strategie kolekce a následně bude zaznamenána realizace výzkumu. Tyto data pak povedou k zodpovězení výzkumných otázek, na základě kterých budou vytvořena doporučení. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58925
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet