Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie České Olympijské kolekce na LOH 2024
Autor: Mlčochová, Adéla
Vedoucí: Harantová, Lenka
Abstrakt: Bakalářská práce se bude zabývat komunikační strategií nástupové olympijské kolekce Českého týmu pro Letní olympijské hry, které se konaly roku 2024 v Paříži, na jejíž tvorbě se podílel oděvní návrhář Jan Černý a značka Alpine Pro. V teoretické části práce bude definován fashion marketing a jeho obecné nástroje a taktéž ty specifické. Dále strategii komunikace značek s designéry a vyjmenuje české nástupové kolekce minulých let,a Součástí teoretické části práce bude stanovena i metodika, která bude obsahovat cíle a účel práce, kritéria a výběr participantů a také metoda výzkumu společně s výzkumnými otázkami. V praktické části autorka provede analýzu komunikační strategie kolekce a následně bude zaznamenána realizace výzkumu. Tyto data pak povedou k zodpovězení výzkumných otázek, na základě kterých budou vytvořena doporučení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58925
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet