Marketingová komunikace a spokojenost zákazníků obchodu Pravé Bio
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Marketingová komunikace a spokojenost zákazníků obchodu Pravé Bio |
| Autor: |
Mňačko, David
|
| Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a analýzou spokojenosti zákazníků obchodu Pravé Bio, který nabízí produkty v oblasti zdravých potravin, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Cílem je zjistit spokojenost zákazníků s produkty a zjistit preference zákazníků v kategoriích produktů, které obchodu nabízí. Provedena je analýza využívaných nástrojů marketingové komunikace a určení nejúčinnějších komunikačních nástrojů. Zkoumána je také spokojenost zákazníků s kvalitou nákupního procesu. Výzkum je prováděn kvalitativní metodou - polostrukturovanými rozhovory s majitelkou obchodu Pravé Bio a kvantitativní metodou - dotazníkovým šetřením, jehož respondenty jsou zákazníci e-shopu. Na základě výsledků jsou navržena doporučení na zlepšení marketingové komunikace, kvality nákupního procesu a rozšíření nabídky produktů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58926
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet