Marketingová komunikace a spokojenost zákazníků obchodu Pravé Bio

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace a spokojenost zákazníků obchodu Pravé Bio

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace a spokojenost zákazníků obchodu Pravé Bio
Autor: Mňačko, David
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a analýzou spokojenosti zákazníků obchodu Pravé Bio, který nabízí produkty v oblasti zdravých potravin, doplňků stravy a přírodní kosmetiky. Cílem je zjistit spokojenost zákazníků s produkty a zjistit preference zákazníků v kategoriích produktů, které obchodu nabízí. Provedena je analýza využívaných nástrojů marketingové komunikace a určení nejúčinnějších komunikačních nástrojů. Zkoumána je také spokojenost zákazníků s kvalitou nákupního procesu. Výzkum je prováděn kvalitativní metodou - polostrukturovanými rozhovory s majitelkou obchodu Pravé Bio a kvantitativní metodou - dotazníkovým šetřením, jehož respondenty jsou zákazníci e-shopu. Na základě výsledků jsou navržena doporučení na zlepšení marketingové komunikace, kvality nákupního procesu a rozšíření nabídky produktů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58926
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet