Vrcholoví sportovci jako ambasadoři značek: Analýza vlivu ambasadorů na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vrcholoví sportovci jako ambasadoři značek: Analýza vlivu ambasadorů na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků

Show full item record

No preview available
Title: Vrcholoví sportovci jako ambasadoři značek: Analýza vlivu ambasadorů na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků
Author: Pešek, Matěj
Advisor: Gamalová, Kamila
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na roli vrcholových sportovců jako ambasadorů značek a analyzuje jejich vliv na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků. Cílem práce je zjistit, jak sportovci ovlivňují vnímání kvality, důvěryhodnosti a atraktivity sportovních produktů z pohledu zákazníků. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené s tématem práce. Praktická část využívá kvalitativní výzkumnou metodu formou polostruktorovaných rozhovorů. Výsledky ukazují, že vrcholoví sportovci výrazně ovlivňují spotřebitelské preference zejména v oblasti vnímání kvality a autenticity značky. Výstupy práce mohou sloužit jako doporučení pro značky působící v oblasti sportovních doplňků, které chtějí optimalizovat svou komunikační strategii prostřednictvím sportovních osobností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58928
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account