Vrcholoví sportovci jako ambasadoři značek: Analýza vlivu ambasadorů na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Vrcholoví sportovci jako ambasadoři značek: Analýza vlivu ambasadorů na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků |
| Autor: |
Pešek, Matěj
|
| Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na roli vrcholových sportovců jako ambasadorů značek a analyzuje jejich vliv na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků. Cílem práce je zjistit, jak sportovci ovlivňují vnímání kvality, důvěryhodnosti a atraktivity sportovních produktů z pohledu zákazníků. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené s tématem práce. Praktická část využívá kvalitativní výzkumnou metodu formou polostruktorovaných rozhovorů. Výsledky ukazují, že vrcholoví sportovci výrazně ovlivňují spotřebitelské preference zejména v oblasti vnímání kvality a autenticity značky. Výstupy práce mohou sloužit jako doporučení pro značky působící v oblasti sportovních doplňků, které chtějí optimalizovat svou komunikační strategii prostřednictvím sportovních osobností. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58928
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet