Vrcholoví sportovci jako ambasadoři značek: Analýza vlivu ambasadorů na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vrcholoví sportovci jako ambasadoři značek: Analýza vlivu ambasadorů na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vrcholoví sportovci jako ambasadoři značek: Analýza vlivu ambasadorů na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků
Autor: Pešek, Matěj
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na roli vrcholových sportovců jako ambasadorů značek a analyzuje jejich vliv na rozhodování spotřebitelů při nákupu sportovních doplňků. Cílem práce je zjistit, jak sportovci ovlivňují vnímání kvality, důvěryhodnosti a atraktivity sportovních produktů z pohledu zákazníků. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy spojené s tématem práce. Praktická část využívá kvalitativní výzkumnou metodu formou polostruktorovaných rozhovorů. Výsledky ukazují, že vrcholoví sportovci výrazně ovlivňují spotřebitelské preference zejména v oblasti vnímání kvality a autenticity značky. Výstupy práce mohou sloužit jako doporučení pro značky působící v oblasti sportovních doplňků, které chtějí optimalizovat svou komunikační strategii prostřednictvím sportovních osobností.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58928
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet