Návrh eventu pro cílovou skupinu vybrané značky
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
| dc.contributor.author |
Poláková, Veronika
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58929
|
|
| dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce analyzuje zájem cílové skupiny o event vybrané společnosti. Teoretická část definuje event a experiential marketing, zdůrazňuje rozdíly a vymezuje význam event marketingu v marketingové komunikaci. Popisuje také proces tvorby event marketingové strategie. Praktická část se věnuje marketingovým aktivitám vybrané značky a její pozici v event marketingu. Interpretuje výsledky dotazníkového šetření, zkoumajícího zájem cílové skupiny o konkrétní event. Na základě analýzy dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a vyvození doporučení pro společnost. |
|
| dc.format |
74 s. (98 671 znaků). |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
event marketing
|
cs |
| dc.subject |
experiential marketing
|
cs |
| dc.subject |
event marketingová strategie
|
cs |
| dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
| dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
| dc.subject |
event marketing
|
en |
| dc.subject |
experiential marketing
|
en |
| dc.subject |
event marketing strategy
|
en |
| dc.subject |
marketing communication
|
en |
| dc.subject |
questionnaire survey
|
en |
| dc.title |
Návrh eventu pro cílovou skupinu vybrané značky |
|
| dc.title.alternative |
Event Proposal for the Target Audience of a Selected Brand |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Alexová, Jitka |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-21 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis analyzes the target audience's interest in an event organized by a selected company. The theoretical part defines event and experiential marketing, highlights their differences, and delineates the significance of event marketing within marketing communication. It also describes the process of developing an event marketing strategy. The practical part focuses on the marketing activities of the selected brand and its position in event marketing. It interprets the results of a questionnaire survey examining the target audience's interest in a specific event. Based on data analysis, the research questions are answered, and recommendations for the company are formulated. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71838
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account