Návrh eventu pro cílovou skupinu vybrané značky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh eventu pro cílovou skupinu vybrané značky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Poláková, Veronika
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58929
dc.description.abstract Tato bakalářská práce analyzuje zájem cílové skupiny o event vybrané společnosti. Teoretická část definuje event a experiential marketing, zdůrazňuje rozdíly a vymezuje význam event marketingu v marketingové komunikaci. Popisuje také proces tvorby event marketingové strategie. Praktická část se věnuje marketingovým aktivitám vybrané značky a její pozici v event marketingu. Interpretuje výsledky dotazníkového šetření, zkoumajícího zájem cílové skupiny o konkrétní event. Na základě analýzy dat jsou zodpovězeny výzkumné otázky a vyvození doporučení pro společnost.
dc.format 74 s. (98 671 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject experiential marketing cs
dc.subject event marketingová strategie cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject event marketing en
dc.subject experiential marketing en
dc.subject event marketing strategy en
dc.subject marketing communication en
dc.subject questionnaire survey en
dc.title Návrh eventu pro cílovou skupinu vybrané značky
dc.title.alternative Event Proposal for the Target Audience of a Selected Brand
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Alexová, Jitka
dc.date.accepted 2025-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis analyzes the target audience's interest in an event organized by a selected company. The theoretical part defines event and experiential marketing, highlights their differences, and delineates the significance of event marketing within marketing communication. It also describes the process of developing an event marketing strategy. The practical part focuses on the marketing activities of the selected brand and its position in event marketing. It interprets the results of a questionnaire survey examining the target audience's interest in a specific event. Based on data analysis, the research questions are answered, and recommendations for the company are formulated.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71838
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account