Společenská odpovědnost firmy McDonald's jako nástroj PR

DSpace Repository

Language: English čeština 

Společenská odpovědnost firmy McDonald's jako nástroj PR

Show full item record

No preview available
Title: Společenská odpovědnost firmy McDonald's jako nástroj PR
Author: Rieznik, Bohdan
Advisor: Gamalová, Kamila
Abstract: Tématem této bakalářské práce je zkoumání role společenské odpovědnosti firem jako nástroje PR společnosti McDonald's. Cílem této bakalářské práce je ověřit teoretická východiska tématu v praxi, konkrétně na příkladu společnosti McDonald's. Tato společnost má za sebou významnou historii praktik společenské odpovědnosti firem, a proto je vhodné zkoumat, jak tyto praktiky vnímají její zákazníci. Tato studie zkoumá nejznámější CSR iniciativy firmy a také zkoumá, jak zákazníci firmy tyto iniciativy vnímají a zda mají vliv na nákupní chování zákazníků. V této studii byla použita metodika online dotazníkového šetření (CAWI - Computer Aided Web Interviewing), která umožnila získat 244 respondentů. Výsledky byly analyzovány pomocí deskriptivní a korelační metody. Hlavním závěrem studie je, že nejznámější iniciativou společnosti McDonald's je charita, že jsou v současné době aktivity společnosti v této oblasti vnímány spíše se skepsí a že společnost nedosáhla žádné konkurenční výhody ani loajality svých zákazníků, přestože korelační analýza ukázala potenciál rozvoje této oblasti pro společnost McDonald's
URI: http://hdl.handle.net/10563/58931
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account