Společenská odpovědnost firmy McDonald's jako nástroj PR
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
| dc.contributor.author |
Rieznik, Bohdan
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58931
|
|
| dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je zkoumání role společenské odpovědnosti firem jako nástroje PR společnosti McDonald's. Cílem této bakalářské práce je ověřit teoretická východiska tématu v praxi, konkrétně na příkladu společnosti McDonald's. Tato společnost má za sebou významnou historii praktik společenské odpovědnosti firem, a proto je vhodné zkoumat, jak tyto praktiky vnímají její zákazníci. Tato studie zkoumá nejznámější CSR iniciativy firmy a také zkoumá, jak zákazníci firmy tyto iniciativy vnímají a zda mají vliv na nákupní chování zákazníků. V této studii byla použita metodika online dotazníkového šetření (CAWI - Computer Aided Web Interviewing), která umožnila získat 244 respondentů. Výsledky byly analyzovány pomocí deskriptivní a korelační metody. Hlavním závěrem studie je, že nejznámější iniciativou společnosti McDonald's je charita, že jsou v současné době aktivity společnosti v této oblasti vnímány spíše se skepsí a že společnost nedosáhla žádné konkurenční výhody ani loajality svých zákazníků, přestože korelační analýza ukázala potenciál rozvoje této oblasti pro společnost McDonald's |
|
| dc.format |
67 s. (98 610 znaků). |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
CSR
|
cs |
| dc.subject |
McDonald's
|
cs |
| dc.subject |
PR
|
cs |
| dc.subject |
Image Společnosti
|
cs |
| dc.subject |
Analýza
|
cs |
| dc.subject |
Korelace
|
cs |
| dc.subject |
Deskriptivní Analýza
|
cs |
| dc.subject |
Chování Spotřebitelů
|
cs |
| dc.subject |
Společenská Odpovědnost Firem
|
cs |
| dc.subject |
CSR
|
en |
| dc.subject |
McDonald's
|
en |
| dc.subject |
PR
|
en |
| dc.subject |
Company Image
|
en |
| dc.subject |
Analysis
|
en |
| dc.subject |
Correlation
|
en |
| dc.subject |
Descriptive Analysis
|
en |
| dc.subject |
Consumer Behaviour
|
en |
| dc.subject |
Corporate Social Responsibility
|
en |
| dc.title |
Společenská odpovědnost firmy McDonald's jako nástroj PR |
|
| dc.title.alternative |
McDonald's Corporate Social Responsibility As a PR Tool |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-21 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The topic of this bachelor thesis is the study of the role of corporate social responsibility as a PR tool for McDonald's. The purpose of this bachelor thesis is to test the theoretical basis of the topic in practice, specifically on the example of McDonald's. The company has a significant history of CSR practices and therefore it is reasonable to investigate how these practices are perceived by its customers. This study examines the firm's most prominent CSR initiative, and furthermore, how its customers perceive these initiatives and whether they have an impact on customer purchasing behaviour. This study used the online questionnaire survey methodology (CAWI - Computer Aided Web Interviewing), which allowed us to collect 244 respondents. The results were analysed using descriptive and correlation methods. The main conclusion of the study is that the most famous initiative of McDonald's is charity, that currently the company's activities in this area are perceived with skepticism and the company has not achieved any competitive advantage or customer loyalty, although the correlation analysis showed the potential for development of this area for McDonald's |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71841
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account