Společenská odpovědnost firmy McDonald's jako nástroj PR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Společenská odpovědnost firmy McDonald's jako nástroj PR |
| Autor: |
Rieznik, Bohdan
|
| Vedoucí: |
Gamalová, Kamila
|
|
Abstrakt:
|
Tématem této bakalářské práce je zkoumání role společenské odpovědnosti firem jako nástroje PR společnosti McDonald's. Cílem této bakalářské práce je ověřit teoretická východiska tématu v praxi, konkrétně na příkladu společnosti McDonald's. Tato společnost má za sebou významnou historii praktik společenské odpovědnosti firem, a proto je vhodné zkoumat, jak tyto praktiky vnímají její zákazníci. Tato studie zkoumá nejznámější CSR iniciativy firmy a také zkoumá, jak zákazníci firmy tyto iniciativy vnímají a zda mají vliv na nákupní chování zákazníků. V této studii byla použita metodika online dotazníkového šetření (CAWI - Computer Aided Web Interviewing), která umožnila získat 244 respondentů. Výsledky byly analyzovány pomocí deskriptivní a korelační metody. Hlavním závěrem studie je, že nejznámější iniciativou společnosti McDonald's je charita, že jsou v současné době aktivity společnosti v této oblasti vnímány spíše se skepsí a že společnost nedosáhla žádné konkurenční výhody ani loajality svých zákazníků, přestože korelační analýza ukázala potenciál rozvoje této oblasti pro společnost McDonald's |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58931
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet