Virtuální cestování jako nástroj digitálního marketingu v cestovním ruchu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Virtuální cestování jako nástroj digitálního marketingu v cestovním ruchu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Virtuální cestování jako nástroj digitálního marketingu v cestovním ruchu
Autor: Šišková, Tereza
Vedoucí: Šula, Tomáš
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá technologiemi virtuálního cestování jako nástroje digitálního marketingu. K získání podstatných informací, které charakterizují povědomí a využívání virtuálního cestování, se v rámci bakalářské práce uskutečnil výzkum převážně mezi cestovateli generace Y a Z. Teoretická část se zaměřuje na základní definování cestovního ruchu, digitálního marketingu a většího představení virtuálního cestování a jeho forem. Praktická část analyzuje výsledky kvalitativního i kvantitativního výzkumu. V závěru práce jsou shrnuta zjištění provedených šetření a doporučení pro větší implementaci virtuálního cestování do digitálního marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58938
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet