Marketingová komunikace pro zvýšení prodeje papírových plánovačů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová komunikace pro zvýšení prodeje papírových plánovačů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová komunikace pro zvýšení prodeje papírových plánovačů
Autor: Šrobová, Terézia
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Táto bakalárska práca sa zaoberá preferenciami generácie Z v súvislosti s papierovými plánovačmi a ich významom pri tvorbe marketingovej a komunikačnej stratégie novej značky diárov. Cieľom bolo identifikovať očakávania cieľovej skupiny, analyzovať konkurenciu a navrhnúť efektívne marketingové riešenia. Využité bolo dotazníkové šetrenie a analýza marketingového a komunikačného mixu 3 konkurenčných značiek. Výsledky odhalili konkrétne očakávania a preferencie z hľadiska produktu, ceny, distribúcie a najmä komunikácie. Na ich základe boli formulované odporúčania pre marketingový mix a komunikačnú stratégiu, ktoré budú slúžiť ako východisko pri oficiálnom vstupe značky na trh.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58939
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet