Osobní branding českých a nizozemských designérů
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Osobní branding českých a nizozemských designérů |
| Author: |
Talašová, Magdaléna
|
| Advisor: |
Gamalová, Kamila
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce se zaměřuje na tematiku osobního brandingu českých a nizozemských designérů. Cílem práce je komparace přístupu k osobnímu brandingu mezi zmíněnými skupinami designérů. Sekundárním cílem je zjistit motivace designérů za účelem budování osobní značky. Teoretická část vymezuje základní pojmy a věnuje se procesu tvorby osobní značky. Dále jsou popsány hlavní nástroje a aktivity osobního brandingu. Praktická část představuje výsledky kvalitativního výzkumu, který probíhal u dvou zmíněných skupinách designérů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58940
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account