Osobní branding českých a nizozemských designérů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Osobní branding českých a nizozemských designérů

Show full item record

No preview available
Title: Osobní branding českých a nizozemských designérů
Author: Talašová, Magdaléna
Advisor: Gamalová, Kamila
Abstract: Bakalářská práce se zaměřuje na tematiku osobního brandingu českých a nizozemských designérů. Cílem práce je komparace přístupu k osobnímu brandingu mezi zmíněnými skupinami designérů. Sekundárním cílem je zjistit motivace designérů za účelem budování osobní značky. Teoretická část vymezuje základní pojmy a věnuje se procesu tvorby osobní značky. Dále jsou popsány hlavní nástroje a aktivity osobního brandingu. Praktická část představuje výsledky kvalitativního výzkumu, který probíhal u dvou zmíněných skupinách designérů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58940
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account