Osobní branding českých a nizozemských designérů
Show simple item record
| dc.contributor.advisor |
Gamalová, Kamila
|
|
| dc.contributor.author |
Talašová, Magdaléna
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58940
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na tematiku osobního brandingu českých a nizozemských designérů. Cílem práce je komparace přístupu k osobnímu brandingu mezi zmíněnými skupinami designérů. Sekundárním cílem je zjistit motivace designérů za účelem budování osobní značky. Teoretická část vymezuje základní pojmy a věnuje se procesu tvorby osobní značky. Dále jsou popsány hlavní nástroje a aktivity osobního brandingu. Praktická část představuje výsledky kvalitativního výzkumu, který probíhal u dvou zmíněných skupinách designérů. |
|
| dc.format |
63 s. |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
osobní branding
|
cs |
| dc.subject |
Česká republika
|
cs |
| dc.subject |
Nizozemsko
|
cs |
| dc.subject |
design
|
cs |
| dc.subject |
osobní značka
|
cs |
| dc.subject |
personal branding
|
en |
| dc.subject |
Czech Republic
|
en |
| dc.subject |
the Netherlands
|
en |
| dc.subject |
design
|
en |
| dc.subject |
personal brand
|
en |
| dc.title |
Osobní branding českých a nizozemských designérů |
|
| dc.title.alternative |
Personal Branding of Czech and Dutch Designers |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Chlebková, Jennifer |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-21 |
|
| dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the topic of personal branding of Czech and Dutch designers. The aim of the thesis is to compare the approach to personal branding between the mentioned groups of designers. The secondary objective is to identify the designers' motivations for building a personal brand. The theoretical part defines the basic concepts and examines the process of creating a personal brand. Furthermore, the main tools and activities of personal branding are described. The practical part presents the results of qualitative research conducted with the two mentioned groups of designers. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71850
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-17 |
|
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account