Osobní branding českých a nizozemských designérů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Osobní branding českých a nizozemských designérů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Gamalová, Kamila
dc.contributor.author Talašová, Magdaléna
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58940
dc.description.abstract Bakalářská práce se zaměřuje na tematiku osobního brandingu českých a nizozemských designérů. Cílem práce je komparace přístupu k osobnímu brandingu mezi zmíněnými skupinami designérů. Sekundárním cílem je zjistit motivace designérů za účelem budování osobní značky. Teoretická část vymezuje základní pojmy a věnuje se procesu tvorby osobní značky. Dále jsou popsány hlavní nástroje a aktivity osobního brandingu. Praktická část představuje výsledky kvalitativního výzkumu, který probíhal u dvou zmíněných skupinách designérů.
dc.format 63 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject osobní branding cs
dc.subject Česká republika cs
dc.subject Nizozemsko cs
dc.subject design cs
dc.subject osobní značka cs
dc.subject personal branding en
dc.subject Czech Republic en
dc.subject the Netherlands en
dc.subject design en
dc.subject personal brand en
dc.title Osobní branding českých a nizozemských designérů
dc.title.alternative Personal Branding of Czech and Dutch Designers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Chlebková, Jennifer
dc.date.accepted 2025-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the topic of personal branding of Czech and Dutch designers. The aim of the thesis is to compare the approach to personal branding between the mentioned groups of designers. The secondary objective is to identify the designers' motivations for building a personal brand. The theoretical part defines the basic concepts and examines the process of creating a personal brand. Furthermore, the main tools and activities of personal branding are described. The practical part presents the results of qualitative research conducted with the two mentioned groups of designers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71850
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account