Osobní branding českých a nizozemských designérů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Osobní branding českých a nizozemských designérů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Osobní branding českých a nizozemských designérů
Autor: Talašová, Magdaléna
Vedoucí: Gamalová, Kamila
Abstrakt: Bakalářská práce se zaměřuje na tematiku osobního brandingu českých a nizozemských designérů. Cílem práce je komparace přístupu k osobnímu brandingu mezi zmíněnými skupinami designérů. Sekundárním cílem je zjistit motivace designérů za účelem budování osobní značky. Teoretická část vymezuje základní pojmy a věnuje se procesu tvorby osobní značky. Dále jsou popsány hlavní nástroje a aktivity osobního brandingu. Praktická část představuje výsledky kvalitativního výzkumu, který probíhal u dvou zmíněných skupinách designérů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58940
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet