Genderová inkluze v marketingové komunikaci

DSpace Repository

Language: English čeština 

Genderová inkluze v marketingové komunikaci

Show full item record

No preview available
Title: Genderová inkluze v marketingové komunikaci
Author: Urbánková, Annamarie
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Tato bakalářská práce se věnuje tématu genderové inkluze v marketingové komunikaci módních značek. Zaměřuje se na to, jak módní značky zobrazují genderovou inkluzi ve svých kampaních a jak tyto kampaně působí na spotřebitele. Cílem je popsat různé přístupy značek a porozumět postojům lidí k inkluzivní reklamě. Zvolený problém byl řešen prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Praktická část kombinuje obsahovou analýzu kampaní čtyř módních značek (Gucci, Zalando, Calvin Klein a Adidas) a polostrukturované rozhovory se sedmi respondenty různého věku a genderu. Data byla zpracována tematicky a interpretována s ohledem na výzkumné otázky. Výzkum ukázal, že spotřebitelé inkluzivní reklamy převážně vnímají pozitivně, pokud působí přirozeně a nejsou vnímány jako nucené. Analýza zároveň potvrdila, že značky přistupují k tématu genderu různorodě - od civilních sdělení až po konceptuální stylizace. Přínosem práce je hlubší vhled do vnímání inkluze v módní reklamě a praktické doporučení pro značky. Výsledky mohou sloužit jako inspirace k otevřenější a citlivější komunikaci témat identity a rovnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58942
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account