Genderová inkluze v marketingové komunikaci
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Genderová inkluze v marketingové komunikaci |
| Author: |
Urbánková, Annamarie
|
| Advisor: |
Staňková, Pavla
|
|
Abstract:
|
Tato bakalářská práce se věnuje tématu genderové inkluze v marketingové komunikaci módních značek. Zaměřuje se na to, jak módní značky zobrazují genderovou inkluzi ve svých kampaních a jak tyto kampaně působí na spotřebitele. Cílem je popsat různé přístupy značek a porozumět postojům lidí k inkluzivní reklamě. Zvolený problém byl řešen prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Praktická část kombinuje obsahovou analýzu kampaní čtyř módních značek (Gucci, Zalando, Calvin Klein a Adidas) a polostrukturované rozhovory se sedmi respondenty různého věku a genderu. Data byla zpracována tematicky a interpretována s ohledem na výzkumné otázky. Výzkum ukázal, že spotřebitelé inkluzivní reklamy převážně vnímají pozitivně, pokud působí přirozeně a nejsou vnímány jako nucené. Analýza zároveň potvrdila, že značky přistupují k tématu genderu různorodě - od civilních sdělení až po konceptuální stylizace. Přínosem práce je hlubší vhled do vnímání inkluze v módní reklamě a praktické doporučení pro značky. Výsledky mohou sloužit jako inspirace k otevřenější a citlivější komunikaci témat identity a rovnosti. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58942
|
|
Date:
|
2025-01-31 |
|
Availability:
|
Bez omezení |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Files in this item
|
There are no files associated with this item.
|
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account