Genderová inkluze v marketingové komunikaci

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Genderová inkluze v marketingové komunikaci

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Genderová inkluze v marketingové komunikaci
Autor: Urbánková, Annamarie
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tato bakalářská práce se věnuje tématu genderové inkluze v marketingové komunikaci módních značek. Zaměřuje se na to, jak módní značky zobrazují genderovou inkluzi ve svých kampaních a jak tyto kampaně působí na spotřebitele. Cílem je popsat různé přístupy značek a porozumět postojům lidí k inkluzivní reklamě. Zvolený problém byl řešen prostřednictvím kvalitativního výzkumu. Praktická část kombinuje obsahovou analýzu kampaní čtyř módních značek (Gucci, Zalando, Calvin Klein a Adidas) a polostrukturované rozhovory se sedmi respondenty různého věku a genderu. Data byla zpracována tematicky a interpretována s ohledem na výzkumné otázky. Výzkum ukázal, že spotřebitelé inkluzivní reklamy převážně vnímají pozitivně, pokud působí přirozeně a nejsou vnímány jako nucené. Analýza zároveň potvrdila, že značky přistupují k tématu genderu různorodě - od civilních sdělení až po konceptuální stylizace. Přínosem práce je hlubší vhled do vnímání inkluze v módní reklamě a praktické doporučení pro značky. Výsledky mohou sloužit jako inspirace k otevřenější a citlivější komunikaci témat identity a rovnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58942
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet