Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií

Show full item record

No preview available
Title: Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií
Author: Veškrnová, Lucie
Advisor: Káčerková, Eliška
Abstract: Bakalářská práce se zabývá hodnocením významu tištěných turistických materiálů v českém cestovním ruchu v porovnání s digitálními alternativami. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která definuje pojmy cestovní ruch, branding turistické destinace, marketing cestovního ruchu a tištěné turistické reklamní prostředky. Praktická část práce prezentuje výsledky marketingového výzkumu a analyzuje turistické informační prostředky města Znojma prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky analýzy a výzkumu slouží k vypracování závěrečných doporučení pro zlepšení tištěných materiálů s cílem zvýšit spokojenost návštěvníků a podpořit atraktivitu destinace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58943
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account