| dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
| dc.contributor.author |
Veškrnová, Lucie
|
|
| dc.date.accessioned |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.available |
2025-12-10T23:10:46Z |
|
| dc.date.issued |
2025-01-31 |
|
| dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
| dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/58943
|
|
| dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá hodnocením významu tištěných turistických materiálů v českém cestovním ruchu v porovnání s digitálními alternativami. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která definuje pojmy cestovní ruch, branding turistické destinace, marketing cestovního ruchu a tištěné turistické reklamní prostředky. Praktická část práce prezentuje výsledky marketingového výzkumu a analyzuje turistické informační prostředky města Znojma prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky analýzy a výzkumu slouží k vypracování závěrečných doporučení pro zlepšení tištěných materiálů s cílem zvýšit spokojenost návštěvníků a podpořit atraktivitu destinace. |
|
| dc.format |
81 s. (124 s. včetně příloh) |
|
| dc.language.iso |
cs |
|
| dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
| dc.rights |
Bez omezení |
|
| dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
| dc.subject |
branding turistické destinace
|
cs |
| dc.subject |
komunikační mix destinace
|
cs |
| dc.subject |
tištěné reklamní prostředky
|
cs |
| dc.subject |
tištěné turistické materiály
|
cs |
| dc.subject |
tourism marketing
|
en |
| dc.subject |
tourist destination branding
|
en |
| dc.subject |
destination communication mix
|
en |
| dc.subject |
printed advertising media
|
en |
| dc.subject |
printed tourist materials
|
en |
| dc.title |
Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií |
|
| dc.title.alternative |
The Significance of Printed Tourist Materials in the Digital Age |
|
| dc.type |
bakalářská práce |
cs |
| dc.contributor.referee |
Pončíková, Zuzana |
|
| dc.date.accepted |
2025-05-21 |
|
| dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis examines the significance of printed tourist materials in Czech tourism in comparison with digital alternatives. In the theoretical part, the terms tourism, branding of tourist destinations, tourism marketing and printed tourist materials are defined. The practical part of the thesis presents the results of the marketing research, analyses the tourist information media of Znojmo using SWOT analysis and provides recommendations for improving the current materials to enhance the satisfaction of visitors. |
|
| dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
| dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
| dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
| dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
| dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
| dc.identifier.stag |
71853
|
|
| dc.date.submitted |
2025-04-15 |
|