Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií

DSpace Repository

Language: English čeština 

Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií

Show simple item record

dc.contributor.advisor Káčerková, Eliška
dc.contributor.author Veškrnová, Lucie
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58943
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá hodnocením významu tištěných turistických materiálů v českém cestovním ruchu v porovnání s digitálními alternativami. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která definuje pojmy cestovní ruch, branding turistické destinace, marketing cestovního ruchu a tištěné turistické reklamní prostředky. Praktická část práce prezentuje výsledky marketingového výzkumu a analyzuje turistické informační prostředky města Znojma prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky analýzy a výzkumu slouží k vypracování závěrečných doporučení pro zlepšení tištěných materiálů s cílem zvýšit spokojenost návštěvníků a podpořit atraktivitu destinace.
dc.format 81 s. (124 s. včetně příloh)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject branding turistické destinace cs
dc.subject komunikační mix destinace cs
dc.subject tištěné reklamní prostředky cs
dc.subject tištěné turistické materiály cs
dc.subject tourism marketing en
dc.subject tourist destination branding en
dc.subject destination communication mix en
dc.subject printed advertising media en
dc.subject printed tourist materials en
dc.title Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií
dc.title.alternative The Significance of Printed Tourist Materials in the Digital Age
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pončíková, Zuzana
dc.date.accepted 2025-05-21
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis examines the significance of printed tourist materials in Czech tourism in comparison with digital alternatives. In the theoretical part, the terms tourism, branding of tourist destinations, tourism marketing and printed tourist materials are defined. The practical part of the thesis presents the results of the marketing research, analyses the tourist information media of Znojmo using SWOT analysis and provides recommendations for improving the current materials to enhance the satisfaction of visitors.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71853
dc.date.submitted 2025-04-15


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account