Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií
Autor: Veškrnová, Lucie
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá hodnocením významu tištěných turistických materiálů v českém cestovním ruchu v porovnání s digitálními alternativami. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která definuje pojmy cestovní ruch, branding turistické destinace, marketing cestovního ruchu a tištěné turistické reklamní prostředky. Praktická část práce prezentuje výsledky marketingového výzkumu a analyzuje turistické informační prostředky města Znojma prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky analýzy a výzkumu slouží k vypracování závěrečných doporučení pro zlepšení tištěných materiálů s cílem zvýšit spokojenost návštěvníků a podpořit atraktivitu destinace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58943
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet