Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Význam tištěných turistických materiálů v éře digitálních technologií |
| Autor: |
Veškrnová, Lucie
|
| Vedoucí: |
Káčerková, Eliška
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá hodnocením významu tištěných turistických materiálů v českém cestovním ruchu v porovnání s digitálními alternativami. V teoretické části je vypracována literární rešerše, která definuje pojmy cestovní ruch, branding turistické destinace, marketing cestovního ruchu a tištěné turistické reklamní prostředky. Praktická část práce prezentuje výsledky marketingového výzkumu a analyzuje turistické informační prostředky města Znojma prostřednictvím SWOT analýzy. Výsledky analýzy a výzkumu slouží k vypracování závěrečných doporučení pro zlepšení tištěných materiálů s cílem zvýšit spokojenost návštěvníků a podpořit atraktivitu destinace. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58943
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet