Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů

Show full item record

No preview available
Title: Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů
Author: Votava, David
Advisor: Stránský, Michal
Abstract: Bakalářská práce se zabývá fenoménem sportswashingu v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů. Cílem je zjistit, jak veřejnost tento jev vnímá a jak ovlivňuje její postoj k olympijským hrám a značkám, které je sponzorují. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy sportovního marketingu, CSR a sportswashingu. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu, jehož prostřednictvím byly zodpovězeny výzkumné otázky týkající se veřejného vnímání etických aspektů olympijských her a jejich komerčních partnerů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58944
Date: 2025-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account