Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Stránský, Michal
dc.contributor.author Votava, David
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:46Z
dc.date.issued 2025-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/58944
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá fenoménem sportswashingu v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů. Cílem je zjistit, jak veřejnost tento jev vnímá a jak ovlivňuje její postoj k olympijským hrám a značkám, které je sponzorují. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy sportovního marketingu, CSR a sportswashingu. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu, jehož prostřednictvím byly zodpovězeny výzkumné otázky týkající se veřejného vnímání etických aspektů olympijských her a jejich komerčních partnerů.
dc.format 58 s. (78 009 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sportswashing cs
dc.subject olympijské hry cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject CSR cs
dc.subject sportswashing en
dc.subject Olympic Games en
dc.subject sponsorship en
dc.subject marketing communications en
dc.subject CSR en
dc.title Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů
dc.title.alternative Sportswashing in the Context of Marketing Communication of the Olympic Games and Their Sponsors
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2025-05-21
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the phenomenon of sportswashing in the context of marketing communication related to the Olympic Games and their sponsors. The aim is to examine how the public perceives this issue and how it influences their attitude toward the Olympic Games and the brands involved in sponsorship. The theoretical part defines key concepts such as sports marketing, corporate social responsibility (CSR), and sportswashing. The practical part is based on quantitative research through which the research questions concerning public perception of the ethical aspects of the Olympic Games and their commercial partners were answered.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 71854
dc.date.submitted 2025-04-17


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account