Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů |
| Autor: |
Votava, David
|
| Vedoucí: |
Stránský, Michal
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá fenoménem sportswashingu v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů. Cílem je zjistit, jak veřejnost tento jev vnímá a jak ovlivňuje její postoj k olympijským hrám a značkám, které je sponzorují. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy sportovního marketingu, CSR a sportswashingu. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu, jehož prostřednictvím byly zodpovězeny výzkumné otázky týkající se veřejného vnímání etických aspektů olympijských her a jejich komerčních partnerů. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/58944
|
|
Datum:
|
2025-01-31 |
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingová komunikace |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
|
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet