Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sportswashing v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů
Autor: Votava, David
Vedoucí: Stránský, Michal
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá fenoménem sportswashingu v kontextu marketingové komunikace olympijských her a jejich sponzorů. Cílem je zjistit, jak veřejnost tento jev vnímá a jak ovlivňuje její postoj k olympijským hrám a značkám, které je sponzorují. Teoretická část vymezuje klíčové pojmy sportovního marketingu, CSR a sportswashingu. Praktická část je založena na kvantitativním výzkumu, jehož prostřednictvím byly zodpovězeny výzkumné otázky týkající se veřejného vnímání etických aspektů olympijských her a jejich komerčních partnerů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58944
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet