Vnímání genderově neutrálních reklam mezi příslušníky generace Z

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání genderově neutrálních reklam mezi příslušníky generace Z

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání genderově neutrálních reklam mezi příslušníky generace Z
Autor: Zapalač, Jiří
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem genderově neutrální reklamy a jejím vnímáním mezi generací Z. Cílem práce bylo zjistit, jak mladí lidé interpretují genderově neutrální reklamy, jak na ně taková komunikace působí a jaký vliv má na vnímání značek. K naplnění cíle byla zvolena kvalitativní metoda výzkumu formou polostrukturovaných rozhovorů s deseti účastníky ve věku 16-27 let, kteří reprezentovali různé životní situace, vzdělání i profesní zkušenosti. Výzkum ukázal, že genderově neutrální komunikace je pro mladou generaci přirozená a v souladu s jejich hodnotami. Značky, které tento přístup volí, jsou vnímány jako modernější, otevřenější a autentické. Výsledky mohou sloužit jako doporučení pro značky usilující o současnou, respektující a cílenou komunikaci směrem k mladé generaci.
URI: http://hdl.handle.net/10563/58945
Datum: 2025-01-31
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet