Finanční gramotnost a vzdělávání: návrh vzdělávací aktivity na základě preferencí respondentů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Finanční gramotnost a vzdělávání: návrh vzdělávací aktivity na základě preferencí respondentů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Sadil, Vojtěch
dc.contributor.author Martinec, Patrik
dc.date.accessioned 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.available 2025-12-10T23:10:50Z
dc.date.issued 2025-07-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/59049
dc.description.abstract Tato práce se zaměřuje na podporu finanční gramotnosti u mladých dospělých ve věku 18-35 let. Vychází z teoretických poznatků a výsledků dotazníkového šetření, které zkoumalo preference v oblasti forem a metod vzdělávání. Na základě zjištěných informací byl vytvořen sedmitýdenní vzdělávací program propojující tradiční a digitální prvky. Závěry práce mohou být využity při přípravě účinných vzdělávacích aktivit, jež reflektují potřeby cílové skupiny a rozvíjejí její praktické schopnosti v oblasti osobních financí.
dc.format 122
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject finanční gramotnost cs
dc.subject mladí dospělí cs
dc.subject vzdělávací program cs
dc.subject mobilní aplikace cs
dc.subject osobní poradenství cs
dc.subject financial literacy en
dc.subject young adults en
dc.subject educational program en
dc.subject mobile application en
dc.subject personal advice en
dc.title Finanční gramotnost a vzdělávání: návrh vzdělávací aktivity na základě preferencí respondentů
dc.title.alternative Financial literacy and education: designing an educational activity based on the preferences of respondents
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelková, Drahomíra
dc.date.accepted 2025-09-02
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on promoting financial literacy among young adults aged 18-35. It is based on theoretical knowledge and the results of a questionnaire survey that examined preferences in terms of forms and methods of education. Based on the information obtained, a seven-week educational program combining traditional and digital elements was created. The conclusions of the thesis can be used in the preparation of effective educational activities that reflect the needs of the target group and develop their practical skills in the area of personal finance.
dc.description.department Ústav financí a účetnictví
dc.thesis.degree-discipline Finanční trhy a technologie cs
dc.thesis.degree-discipline Financial Markets and Technologies en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Finance cs
dc.thesis.degree-program Finance en
dc.identifier.stag 72009
dc.date.submitted 2025-08-11


Files in this item

Files Size Format View

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account