Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.
Author: Veselý, Patrik
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Ve své práci se zabývám historií a vývojem systému CRM, popisuji jeho základní funkce a přednosti. Poukazuji na 3 základní prvky, na kterých je systém CRM postaven a které spolu vzájemně neoddělitelně souvisí. Zabývám se obdobím rozhodování, budováním systému a vlastní implementací dat do CRM. V další části popisuji současnou situaci ve firmě METRUM s.r.o., kde je systém CRM úspěšně aplikován a využíván. V současné době zde probíhá projekt zaměřený na segmentaci zákazníků a práci s nimi. Projekt se zaměřuje na zefektivnění práce jednotlivých obchodních zástupců a získání trvalé výhody z práce zaměřené na významné zákazníky daného segmentu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/5924
Date: 2008-08-15
Availability: Práce bude přístupná bez omezení od 15.08.2013
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: D 8960


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
veselý_2008_dp.pdf 815.0Kb PDF View/Open
veselý_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
veselý_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account