Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Veselý, Patrik
dc.date.accessioned 2010-07-16T15:51:11Z
dc.date.available 2013-08-15T23:00:29Z
dc.date.issued 2008-08-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5924
dc.description.abstract Ve své práci se zabývám historií a vývojem systému CRM, popisuji jeho základní funkce a přednosti. Poukazuji na 3 základní prvky, na kterých je systém CRM postaven a které spolu vzájemně neoddělitelně souvisí. Zabývám se obdobím rozhodování, budováním systému a vlastní implementací dat do CRM. V další části popisuji současnou situaci ve firmě METRUM s.r.o., kde je systém CRM úspěšně aplikován a využíván. V současné době zde probíhá projekt zaměřený na segmentaci zákazníků a práci s nimi. Projekt se zaměřuje na zefektivnění práce jednotlivých obchodních zástupců a získání trvalé výhody z práce zaměřené na významné zákazníky daného segmentu. cs
dc.format 76 s., 1 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 834646 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 15.08.2013
dc.subject CRM cs
dc.subject znalostní společnost cs
dc.subject podnikový informační systém cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject implementace cs
dc.subject call centrum cs
dc.subject CRM en
dc.subject knowledge society en
dc.subject company information system en
dc.subject segmentation of customers en
dc.subject implementation en
dc.subject call centrum en
dc.title Projekt zavádění prvku Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of implementing CRM components with the view of increasing METRUM Ltd. competitive strenght. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kratochvíl, Petr
dc.date.accepted 2008-09-08
dc.description.abstract-translated In my work I concern myself with history and development of CRM system. I describe its main functions and advantages. I refer to three main elements of CRM system and their contexture. I deal with periods of determination, construction and implementation of data to CRM system. In the next part of my work I describe present situation in company METRUM LtD, where the CRM system was already implemented and so far is being used perfectly. In present day the company proceed a segmentation project of customers and their work together. The project target useful cooperation of salesmen and it also tries to gain lasting advantage by working with the most important customers of segment. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8960
dc.date.assigned 2008-06-16
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
veselý_2008_dp.pdf 815.0Kb PDF View/Open
veselý_2008_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
veselý_2008_op.doc 56Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account