Projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav cs
dc.contributor.author Tomanová, Petra cs
dc.date.accessioned 2010-07-13T13:15:35Z
dc.date.available 2010-07-13T13:15:35Z
dc.date.issued 2006-05-09 cs
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/606
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá implementací CRM do společnosti J.P.PLAST. Nejdříve jsou v teoretické části zpracována teoretická východiska pro práci, o která se opírá následující praktická část obsahující analýzu současné úrovně řízení vztahů se zákazníky ve firmě J.P.PLAST a samotný projekt implementace CRM do společnosti. Projekt se zabývá počáteční fází implementace CRM a obsahuje segmentaci zákazníků firmy podle vybraných kritérií a přiřazení komunikačních a marketingových přístupů jednotlivým segmentům. Dále stanovuje standardy individuální obsluhy zákazníků pomocí referentů prodeje a v poslední části se věnuje systémům pro získávání nových zákazníků. cs
dc.format 74 s., 5 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1193830 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.rights Pouze v rámci univerzity cs
dc.subject Customer Relationship Management cs
dc.subject segmentace zákazníků cs
dc.subject strategie CRM cs
dc.subject databáze zákazníků cs
dc.subject výzkum spokojenosti zákazníků cs
dc.subject individuální přístup cs
dc.subject Customer Relationship Management en
dc.subject customer's segmentation en
dc.subject CRM strategy en
dc.subject customer's database en
dc.subject customer's sattisfaction research en
dc.subject individual approach en
dc.title Projekt zavádění CRM ve společnosti J.P.PLAST, s.r.o. cs
dc.title.alternative Project of implementing CRM in the company J.P.PLAST, s.r.o. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Koller, Lukáš cs
dc.date.accepted 2006-05-31 cs
dc.description.abstract-translated The master thesis deals with topic of Customer Relationship Management. The goal of the paper is to implement CRM strategy into a certain company, J.P.PLAST. The thesis consists of three main parts - theoretical, analytical and the project. At first, there are presented basic theoretical issues concerning CRM that create the base for the practical part. The analysis includes the basic facts about the company J.P.PLAST and description of the current state of the Customer Relationship Management. The project focuses on the starting phase of the implementation of CRM into a company and includes segmentation of the customers according to certain criterions and choosing the right approach for each segment. Furthermore it determines the standards of individual servicing of the customers and in the last chapter there are suggested methods for gaining new customers. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 3742
dc.date.assigned 2006-03-06 cs
utb.result.grade A
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
tomanová_2006_dp.pdfBlocked 1.138Mb PDF View/Open
tomanová_2006_vp.doc 38.5Kb Microsoft Word View/Open
tomanová_2006_op.doc 73Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account