Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o.

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o.

Show full item record

No preview available
Title: Sponzoring jako nástroj marketingových komunikací v aplikaci na firmu BAL TIP Slovakia, s.r.o.
Author: Obrtlíková, Romana
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato bakalářská práce charakterizuje marketingové komunikace se zaměřením na sponzoring. Definuje subjekt sponzoringu, formy, oblasti, úrovně a jeho užití. Ukazuje, jakým způsobem se dělá sponzoringová kampaň. Prakticky znázorňuje a klasifikuje sponzorské aktivity u firmy BAL TIP Slovakia, s.r.o., která se sponzoringem zabývala v oblasti sportovní, a to sponzorství HK 36 Skalica.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6172
Date: 2008-05-23
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a ekonomika
Grade for thesis and defense: B 9759


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
obrtlíková_2008_bp.pdfBlocked 3.099Mb PDF
obrtlíková_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
obrtlíková_2008_op.doc 4.589Mb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account