Marketingové komunikace obchodních center

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace obchodních center

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace obchodních center
Author: Crha, Martin
Advisor: Juříková, Martina
Abstract: Cílem diplomové práce je nejen popsat, analyzovat a zhodnotit současnou komunikační strategii obchodních center, ale také navrhnout či doporučit jistá opatření na prohloubení a zefektivnění této strategie. Neméně podstatným úkolem je analyzovat názory respondentů a následně jejich postoje a stanoviska vyhodnotit. K již zmíněné metodě analýzy bude po-užito dotazování. Pro možnou realizaci výzkumu bylo využito olomouckého regionu, ve kterém se nacházejí tři významná obchodní centra. Na základě výzkumu budou navrhnuta doporučení k zefektivnění a posílení marketingové komunikace, která bude možné apliko-vat na další regiony.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6196
Date: 2008-04-30
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 30.04.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: D 7579


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
crha_2008_dp.pdfBlocked 3.211Mb PDF
crha_2008_vp.doc 57Kb Microsoft Word View/Open
crha_2008_op.doc 46Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account