Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari

Show full item record

No preview available
Title: Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari
Author: Nováková, Petra
Advisor: Staňková, Pavla
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje na rok 2008. Tento projekt je realizován neziskovou organizací Samari, o. s. První část práce se zabývá teoretickými poznatky - neziskový sektor, postavení marketingu v tomto sektoru a marketingový plán v neziskové organizaci. Druhá část je věnována analýzám. Konkrétně se jedná o PEST analýzu, analýzu dárců, konkurence a marketingu sdružení. V poslední části diplomové práce je vypracování marketingový plán, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6248
Date: 2008-05-05
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav managementu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: B 8307


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
nováková_2008_dp.pdfBlocked 1.773Mb PDF
nováková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
nováková_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account