Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari
Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Nováková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T18:29:52Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T18:29:52Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/6248
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje na rok 2008. Tento projekt je realizován neziskovou organizací Samari, o. s. První část práce se zabývá teoretickými poznatky - neziskový sektor, postavení marketingu v tomto sektoru a marketingový plán v neziskové organizaci. Druhá část je věnována analýzám. Konkrétně se jedná o PEST analýzu, analýzu dárců, konkurence a marketingu sdružení. V poslední části diplomové práce je vypracování marketingový plán, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
84 s. |
cs |
dc.format.extent |
1860036 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan of realization new project Rays of hope within the association Samari |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vorlová, Růžena |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
The objective of this diploma work is to create a marketing plan of realization of a new project The Rays of Hope for year 2008. This project is covered by non-profit organization called Samari, o. s. The first part of this work is concerned with a theoretic knowledge - a non-profit sector, a possition of marketing in this sector and a marketing plan in non-profit organization. The second part of this work is aimed at analyses. To specify it is a PEST analysis, analysis of the donators, a competition and marketing of association. In the last part of the diploma work is an elaboration of the marketing plan, which is to lay down costs, time and risks assessment. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8307
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam