Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari

Show simple item record

dc.contributor.advisor Staňková, Pavla
dc.contributor.author Nováková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-16T18:29:52Z
dc.date.available 2010-07-16T18:29:52Z
dc.date.issued 2008-05-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6248
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvořit marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje na rok 2008. Tento projekt je realizován neziskovou organizací Samari, o. s. První část práce se zabývá teoretickými poznatky - neziskový sektor, postavení marketingu v tomto sektoru a marketingový plán v neziskové organizaci. Druhá část je věnována analýzám. Konkrétně se jedná o PEST analýzu, analýzu dárců, konkurence a marketingu sdružení. V poslední části diplomové práce je vypracování marketingový plán, který je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. cs
dc.format 84 s. cs
dc.format.extent 1860036 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject non-profit sector en
dc.subject marketing plan en
dc.title Marketingový plán realizace nového projektu Paprsky naděje v rámci občanského sdružení Samari cs
dc.title.alternative Marketing plan of realization new project Rays of hope within the association Samari en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vorlová, Růžena
dc.date.accepted 2008-05-28
dc.description.abstract-translated The objective of this diploma work is to create a marketing plan of realization of a new project The Rays of Hope for year 2008. This project is covered by non-profit organization called Samari, o. s. The first part of this work is concerned with a theoretic knowledge - a non-profit sector, a possition of marketing in this sector and a marketing plan in non-profit organization. The second part of this work is aimed at analyses. To specify it is a PEST analysis, analysis of the donators, a competition and marketing of association. In the last part of the diploma work is an elaboration of the marketing plan, which is to lay down costs, time and risks assessment. en
dc.description.department Ústav managementu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/174 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 8307
dc.date.assigned 2008-03-14
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
nováková_2008_dp.pdfBlocked 1.773Mb PDF View/Open
nováková_2008_vp.doc 47.5Kb Microsoft Word View/Open
nováková_2008_op.doc 44Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account