Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti

Show full item record

No preview available
Title: Být či mít? Podíl médií a reklamy na utváření hodnotového systému člověka a společnosti
Author: Volejníková, Veronika
Advisor: Křížek, Zdeněk
Abstract: Diplomová práce se zabývá vlivem médií a reklamy na utváření hodnotového systému mladého člověka ve věku 12 - 15 let. V teoretické části jsou přiblíženy pojmy komunikace, média, hodnoty a hodnotový systém a podstatnou částí je popis cílové skupiny, tedy adolescentů mezi 12. až 15. rokem života. Stěžejním bodem praktické části je dotazníkové šetření provedené na základní škole a víceletém gymnáziu. O výsledky výzkumy se opírá projektová část, ve které jsou vytvořeny profily dvou cílových skupin a projekt "Dekonzumace reklamy", který by mohl sloužit jako doplňující metoda v rámci výuky mediální výchovy. Závěrem jsou zhodnoceny omezující limity, ale i přednosti realizace naznačeného projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6314
Date: 2008-04-25
Availability: Pouze v rámci univerzity
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7569


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
volejníková_2008_dp.pdfBlocked 1.794Mb PDF
volejníková_2008_vp.doc 52Kb Microsoft Word View/Open
volejníková_2008_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account