Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy
Author: Navrátil, Martin
Advisor: Göttlichová, Marcela
Abstract: Metodou komparace dvou zařízení pro seniory, jež byly zřízeny za zcela odlišných pod-mínek / nadace vs. komerce/ bude zjištěno, po jaké službě je v daném regionu největší poptávka, jaké jsou reálné potřeby dnešních seniorů, je- li služba využívána/obsazenost/, jakou roli hrají pro seniory finance a způsob propagace - oslovení potenciálních klientů. Následně bude vyvozen závěr, ze kterého bude patrné, jakou cestou je nejlépe se ubírat.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6362
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: C 7603


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
navrátil_2008_dp.pdfBlocked 954.1Kb PDF View/Open
navrátil_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
navrátil_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account