Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Navrátil, Martin
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:17:12Z
dc.date.available 2018-04-25T23:00:15Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6362
dc.description.abstract Metodou komparace dvou zařízení pro seniory, jež byly zřízeny za zcela odlišných pod-mínek / nadace vs. komerce/ bude zjištěno, po jaké službě je v daném regionu největší poptávka, jaké jsou reálné potřeby dnešních seniorů, je- li služba využívána/obsazenost/, jakou roli hrají pro seniory finance a způsob propagace - oslovení potenciálních klientů. Následně bude vyvozen závěr, ze kterého bude patrné, jakou cestou je nejlépe se ubírat. cs
dc.format 84 cs
dc.format.extent 977041 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2018
dc.subject senior cs
dc.subject dům pro seniory cs
dc.subject nestátní zdravotnická zařízení cs
dc.subject senior en
dc.subject retiremnt house en
dc.subject non-goverment health care institution en
dc.title Marketingové strategie domu pro seniory v Kunicích u Prahy cs
dc.title.alternative Marketing strategy of retirments house in Kunice near Prague en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bačuvčík, Radim
dc.date.accepted 2008-05-29
dc.description.abstract-translated We will compare two of present retirement houses based on two different ways - the com-mercial one - Classis - and the second one - private foundation Sue-Ryder. We will find the answer for many questions - price question, the importace of way of communication to the seniors and the market demands. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7603
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
navrátil_2008_dp.pdfBlocked 954.1Kb PDF View/Open
navrátil_2008_vp.doc 53Kb Microsoft Word View/Open
navrátil_2008_op.doc 57Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account