Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace

Show full item record

No preview available
Title: Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace
Author: Zrníková, Jana
Advisor: Pavlů, Dušan
Abstract: Diplomová práce se zabývá velmi aktuálním tématem proměny marketingových komunikací v důsledku globálních změn. Globalizace znamená kompletní změnu společenské reality. V oblasti marketingových komunikací je důraz kladen na stále intenzivnější interaktivitu marketingových nástrojů. Aktuální je také koncept integrované marketingové komunikace. Proměnou prošlo tržní prostředí a změnil se i profil současných spotřebitelů. Dnešní spotřebitelé žijí v období informačního věku, mají zcela jiné potřeby a požadavky. Globalizace přinesla lidstvu mnoho pozitiv. Zároveň globální transformací vzniká řada negativních vlivů: náchylnost ke kolapsům ekonomik, problémy spojené s multikulturalismem či tlak na úspěch v rámci society. Všechny tyto aspekty se ve společnosti projevují patologickými jevy jako jsou např. kriminalita nebo alkoholismus. Právě ideové návrhy na řešení poslední zmíněné problematiky tvoří obsah projektové části diplomové práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6374
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 7572


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
zrníková_2008_dp.pdfBlocked 1.545Mb PDF
zrníková_2008_vp.doc 93Kb Microsoft Word View/Open
zrníková_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account