Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pavlů, Dušan
dc.contributor.author Zrníková, Jana
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:20:17Z
dc.date.available 2013-04-25T23:00:36Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6374
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá velmi aktuálním tématem proměny marketingových komunikací v důsledku globálních změn. Globalizace znamená kompletní změnu společenské reality. V oblasti marketingových komunikací je důraz kladen na stále intenzivnější interaktivitu marketingových nástrojů. Aktuální je také koncept integrované marketingové komunikace. Proměnou prošlo tržní prostředí a změnil se i profil současných spotřebitelů. Dnešní spotřebitelé žijí v období informačního věku, mají zcela jiné potřeby a požadavky. Globalizace přinesla lidstvu mnoho pozitiv. Zároveň globální transformací vzniká řada negativních vlivů: náchylnost ke kolapsům ekonomik, problémy spojené s multikulturalismem či tlak na úspěch v rámci society. Všechny tyto aspekty se ve společnosti projevují patologickými jevy jako jsou např. kriminalita nebo alkoholismus. Právě ideové návrhy na řešení poslední zmíněné problematiky tvoří obsah projektové části diplomové práce. cs
dc.format 93 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1621011 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2013
dc.subject Globalizace cs
dc.subject globální problémy cs
dc.subject integrované marketingové komunikace cs
dc.subject informační a komunikační technologie cs
dc.subject spotřeba cs
dc.subject alkoholismus cs
dc.subject Globalization en
dc.subject global problems en
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject information and communication technologies en
dc.subject consumption en
dc.subject alcoholism en
dc.title Marketingové komunikace v kontextu s fenoménem globalizace cs
dc.title.alternative Marketing communications in the context of globalization phenomenon en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The dissertation deals with pretty up-to-date subject of transformation of marketing communications in consequence of global changeovers. The globalization means a complete modification of social reality. In the sphere of marketing communications is an even greater emphasis on the interactivity of marketing tools. The concept of integrated marketing communications is actual as well. Market environment and also a profile of the contemporary consumer have been changed. Present consumers live during the information age, they have completely different needs and demands. The globalization has brought many positive impacts to entire people. Simultaneously the global transformation implicates the number of negative impacts: susceptibility to economic collapse, problems connected with multiculturalism or push for success within the society. All these aspects express themself through pathological effects such as criminality or alcoholism. The ideological suggestions of solving the last mentioned issue create a content of the project part. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7572
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
zrníková_2008_dp.pdfBlocked 1.545Mb PDF View/Open
zrníková_2008_vp.doc 93Kb Microsoft Word View/Open
zrníková_2008_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account