Komunikační mix pro značku Lancome

DSpace Repository

Login

Language: English čeština 

Komunikační mix pro značku Lancome

Show full item record

No preview available
Title: Komunikační mix pro značku Lancome
Author: Kocman, Michal
Advisor: Jurášková, Olga
Abstract: Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační mix pro francouzskou kosmetickou značku Lancome. Komunikační mix přitom bude vycházet z celkové strategie společnosti a jejího marketingového mixu. Práce obsahuje celkovou strategii značky, popis jednotlivých částí marketingového mixu a komunikační mix. Obsahem první části jsou teoretické poznatky z literatury, druhá část obsahuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje návrh zmiňovaného komunikačního mixu a jeho uvedení v život v rámci českého zákazníka.
URI: http://hdl.handle.net/10563/6407
Date: 2008-04-25
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: A 7594


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
kocman_2008_dp.pdfBlocked 12.14Mb PDF View/Open
kocman_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
kocman_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account