Komunikační mix pro značku Lancome

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikační mix pro značku Lancome

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Kocman, Michal
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:33:45Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6407
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační mix pro francouzskou kosmetickou značku Lancome. Komunikační mix přitom bude vycházet z celkové strategie společnosti a jejího marketingového mixu. Práce obsahuje celkovou strategii značky, popis jednotlivých částí marketingového mixu a komunikační mix. Obsahem první části jsou teoretické poznatky z literatury, druhá část obsahuje analýzu současného stavu a třetí část obsahuje návrh zmiňovaného komunikačního mixu a jeho uvedení v život v rámci českého zákazníka. cs
dc.format 118 s., 22 s. příloh cs
dc.format.extent 12738174 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject public relations cs
dc.subject direkt marketing cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject cílový trh cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject pesonal selling en
dc.subject public relations en
dc.subject direct marketing en
dc.subject consumer en
dc.subject target group en
dc.subject competition en
dc.title Komunikační mix pro značku Lancome cs
dc.title.alternative Communication mix for Lancome brand en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.date.vskp-available 2038-04-25
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to construct a communication mix for the French cosmetic brand Lancome. The communication mix comes from the company's general strategy and marketing mix. The thesis contains the general strategy of the brand and detailed and complete descriptions of the marketing and communication mixes. The first section of the thesis summarises technical knowledge from literature, the second section contains an analysis of present communication and marketing mixes, and the third section contains the aforementioned propsal for the summer season communication mix, and its application in terms of Czech consumers. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7594
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
kocman_2008_dp.pdfBlocked 12.14Mb PDF View/Open
kocman_2008_vp.doc 50Kb Microsoft Word View/Open
kocman_2008_op.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account