Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Janíčková, Petra
dc.date.accessioned 2010-07-16T19:48:35Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:26Z
dc.date.issued 2008-04-25
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/6449
dc.description.abstract Cílem diplomové práce "Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice" je analýza současné marketingové komunikace vybrané společnosti a návrh nové fungující marketingové komunikace. Diplomová práce je rozdělená na teoretickou, praktickou a projektovou část. Teoretická část vyhrazuje cíle diplomové práce a popisuje jednotlivé metody, které jsou aplikovány pro analýzu v praktické části. Součástí teoretické části je také stanovení hypotéz. Praktická část navazuje na teoretickou a přechází v projektovou. Nejprve popisuje jazykovou školu Berlitz a poté analyzuje stávající marketingovou komunikaci. Jsou zde sumarizovány výsledky jednotlivých průzkumů, které jsou poté použity v projektové části. Na základě výsledků zpracovaných analýz navrhuje projektová část komunikační mix pro jazykovou školu pro rok 2008. cs
dc.format 73 s., 7 s. cs
dc.format.extent 806993 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2010
dc.subject Komunikační mix cs
dc.subject reklama cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject public relations cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject přímý marketing cs
dc.subject Communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject sales promotion en
dc.subject public relations en
dc.subject personal selling en
dc.subject direct marketing en
dc.title Marketingová komunikace mezinárodní jazykové školy Berlitz v České republice cs
dc.title.alternative Marketing Communication of Berlitz International School in the Czech Republic en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2008-05-27
dc.description.abstract-translated The goal of the submitted thesis "Marketing communication of international language school Berlitz in the Czech Republic'q is the analysis of the present communication mix of the selected company and a proposal for the new mix. The thesis is divided into theoretical, practical and project part. Theoretical part sets the goals of the thesis as well as describes the methods that are applied in the practical part. Practical part elaborates the language school and analyses the current marketing communication. It also includes research focused on awareness of existing school and monitors its ways of marketing communication and its results. Project part offers the new effective plan of the future communication mix. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7589
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
janíčková_2008_dp.pdfBlocked 788.0Kb PDF View/Open
janíčková_2008_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
janíčková_2008_op.doc 53.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account